Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

piątek, 28 sierpnia 2015

Wakacyjny Wywiad #9

To już niestety koniec wakacji, a co za tym idzie - koniec wakacyjnego cyklu wywiadów. Mogliście przeczytać odpowiedzi udzielonych przez Adminkę Tyśkę, Miris, Pannę Boop, Emmę, Lilkę Hoffmann, Cam, Jagódkę i Corę. Teraz czas na ostatni wywiad - z zakochaną w skokach! Miłego czytania. :)




1.       Rozpoczęcie przygody z pisaniem - kiedy i dlaczego?
Przygodę z pisaniem rozpoczęłam w tym roku. Czytałam dużo różnych blogów i stwierdziłam, że spróbuję stworzyć coś swojego.

2.       Jak wyglądały Twoje początki z pisaniem? Było ciężko znaleźć i zachęcić czytelników do przeczytania Twojego dzieła?
Początki zazwyczaj są trudne i przekonałam się o tym na własnej skórze, gdy zaczynałam pisać. Ciężko jest znaleźć czytelników, gdyż nie każdemu może spodobać się styl pisania, tematyka itd., ale z czasem przychodzi moment, że blog zyskuje stałych czytelników tylko trzeba na to poczekać.

3.       Czy w swojej karierze autorki opowiadań pojawiały się momenty kryzysowe kiedy chciałaś, ot tak zrezygnować z bloga?
Było wiele takich momentów. Kilkakrotnie rozmyślałam nad usunięciem bloga pt. "Logika serca", bo traciłam kontrolę nad tematem i wszystko się sypało, ale na szczęście dałam radę dotrwać do końca. Teraz też zdarzają mi się takie sytuacje, np. gdy w mojej głowie świta pomysł na historię to zakładam bloga, ale nadchodzi czas na pisanie i wtedy w głowie jest pustka, więc zastanawiam się nad sensem pisania danego opowiadania.

4.       Jak znajdujesz czas na pisanie?
Zazwyczaj piszę, gdy mam chwilę wolnego czasu w dzień, albo siedzę wieczorami/nocami.

5.       Które ze swoich opowiadań najbardziej lubisz? Co Ci się w nim najbardziej podoba?
Najbardziej lubię, a może nawet i uwielbiam, "Jego spojrzenie...". Lubię spędzać czas nad pisaniem nowych rozdziałów, bo obsadziłam tam najlepszych polskich skoczków i po komentarzach widzę, że innym osobom podoba się moja praca, a historia ich ciekawi.

6.       Ile opowiadań masz na swoim koncie? Jak dużą częścią z nic są opowiadania o skokach narciarskich?
Posiadam 6 opowiadań; 2 zakończone, a reszta nadal w trakcie pisania. Wszystkie są o tematyce skoków narciarskich.

7.       Twoje najbardziej znane opowiadanie to…? Jak dużą popularnością się cieszy?
Najbardziej znane to "Jego spojrzenie..". Statystyki rosną z dnia na dzień i po samych komentarzach widać, że czytelniczki nie mają mi nic do zarzucenia. Za co dziękuję!

8.       Czy w porównaniu z rozpoczynaniem opowiadania, w trakcie (pisząc 10 lub kolejny rozdział), masz większą wenę twórczą i zapał do pisania, czy nie?
Z weną bywa różnie, raz jest - raz nie ma. Nie potrafię tego ocenić, bo jest tak, że przy pierwszym rozdziale wszystko idzie okey, ale za to przychodzi czas na ósmy, dziesiąty, czy trzynasty rozdział, a w głowie kompletne zero.

9.       Skąd czerpiesz inspiracje? Masz pomysł na tekst lub jego wizję, kiedy zaczynasz pisać rozdział?
Inspiracją jest zazwyczaj muzyka albo własne przeżycia.

10.   Spotkałaś się kiedykolwiek z ostrą krytyką? Jak komentowane są Twoje opowiadania?
Wszystkie opowiadania jak na razie są komentowane pozytywnie. W przyszłości może być różnie, ale jak na ten czas - jest dobrze.

11.   Co sądzisz o spamowaniu? Tolerujesz to, gdy ktoś wklei spam pod Twój rozdział, zamiast do specjalnej zakładki?
Gdyby na moim blogu nie było zakładki "spam" to może jeszcze bym to zniosła, bo rozumiem, że ktoś wkleja link do swojego bloga, by zdobyć czytelników, ale jeśli jest już ta zakładka, a ktoś zostawia linki pod postem to bywa to denerwujące i nie lubię tego.

12.   Co czujesz podczas zakończenia opowiadania? Ulgę czy smutek?
Zależy to od tego jak bardzo zżyłam się z opowiadaniem.

13.   Jakiego sportowca najbardziej cenisz i za co? Czy wykorzystałaś już jego osobę do któregoś ze swoich dzieł jako głównego bohatera?
Najbardziej cenię Noriakiego Kasai i Piotra Żyłę. Dlaczego? Noriakiego za to, że potrafi przełamać stereotyp, że wiek nie przeszkadza w spełnianiu swoich marzeń, a Piotrka za styl bycia i życia oraz jego "hehehe".

14.   Skąd pomysł na nick?
Nick jest dość prosty. Kocham skoki, więc nazwa jest adekwatna do tego, ale szczerze powiedziawszy - trudno było mi też wpaść na coś innego!

15.   Czytasz opowiadania o tematyce sportowej? Jeżeli tak, jakie jest Twoje ulubione?
Czytam dużo opowiadań i ciężko mi określić, które jest moim ulubionym.

16.   Jaka jest Twoja ulubiona książka?
"Zmierzch" oraz "Mały Książę".

17.   Co sądzisz o spisach, listach i katalogach opowiadań (nie tylko sportowych), których ostatnio jest pełno?
Według mnie jest to dość przydatne i pomaga wielu osobom w szukaniu czegoś dla siebie.

18.   Czy sama wykonujesz szablony na swoje blogi?
Sama, czasami z pomocą kilku dobrych wróżek.

19.   Masz jakieś niezrealizowane pomysły na opowiadania?
Pomysłów jest cała masa!

20.   Czy chcesz związać swoją przyszłość z pisaniem?
Moją przyszłość na razie wiąże z czymś innym. Pisanie to jedynie hobby, którego raczej nie chcę robić na co dzień w przyszłości, a dla oderwania się na chwilę.


21.   Co poradziłabyś autorkom, które jeszcze nie mają własnego stylu pisania i dopiero próbują swoich sił w pisarskim światku?
Niech nie poddają się i wierzą we własne możliwości i to, że trzeba chwilę poczekać, a efekty się pojawią. Życzę im dużo weny i wiele pomysłów na pisanie nowych skocznych, jak i innych historii! Trzymam kciuki! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.