#533 "Second Guessing"

Bohater: Kamil Stoch

Autorka: babyfantimemachine (Stochowa Dziołcha)

Adres: https://www.wattpad.com/story/100349279-second-guessing-ii-kamil-stoch

Opis:
"Wybrałam złą drogę, raz czy dwa
Wygrzebałam się z tego krwią i ogniem
Złe decyzje, to nic nie znaczy
Witaj w moim żałosnym życiu

Poniżana, zagubiona, niezrozumiana
Pani: "Nic się nie stało, wszystko jest w porządku", to mnie nie złamało
Zawsze w błędzie, zawsze z drugim podejściem, lekceważona
Spójrz, wciąż tutaj jestem"

P!nk - "Fucking perfect"

Czy to jest głupie mieć wciąż nadzieję? Czy to jest głupie kochać kogoś tak mocno, że aż boli? Straciłam wszystko, jestem słaba, a to właśnie Ty byłeś moją siłą. Bez Ciebie nic nie znaczę. Powiesz mi co się z nami stało? Powiesz mi dlaczego, nie potrafię przestać Cię kochać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz