Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

sobota, 16 stycznia 2016

#212 "Kalejdoskop Szczęścia"

BOHATER: Kamil Stoch, Adam Małysz, Richard Freitag

AUTORKA: Lena Górska

LINK DO BLOGA: http://lenagr271.blogspot.com/

INFORMACJE DODATKOWE:
Chociaż biegnę przed siebie serce przestało bić
Tak trudno jest być przedmiotem tylko na gorsze dni
A wymarzyłam sobie dom gdzie ty i ja zbudujemy silną więź
Ulokowałam gdzieś na giełdzie uczuć nas
Wzbijałam się
A sięgam dna...
Pomyliłam się jeszcze raz
A nie da w dłoni zamknąć się dwóch dzikich serc
Nazywam się Winna, bo cokolwiek zrobiłabym
Już nigdy nie będę właśnie tym z kim chciałbyś być...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.