Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

sobota, 16 stycznia 2016

#199 "Dzień z życia skoczka, czyli jak wygrywać i nie być drugim"

Bohater: Peter Prevc, reprezentacja Słowenii

Autorka: skoczkowa22

Link do bloga: http://dzien-z-zycia-skoczka-czyli.blogspot.com

Informacje dodatkowe:
Jestem Peter Prevc. Znacie mnie z wielu zwycięstw, jeszcze większej ilości podium, a przede wszystkim z tego, że jestem najlepszy w byciu drugim. No właśnie...
DRUGI...
To nie jest miłe. W ogóle.
Straciłem swoją największą życiową szansę na najwyższe trofeum przez... Mojego kumpla z drużyny. Jestem na niego zły, wściekły, wkurzony, ale taki jest sport. Pogodziłem się już z tym, że choć miałem tyle samo punktów, co TEN, co tryumfował, a mimo to stałem jednym wielkim chodzącym numerem Dwa.
Co ja gadam?!
Nigdy się z tym nie pogodzę!!! No chyba, że...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.