Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

piątek, 14 sierpnia 2015

Wakacyjny Wywiad #7

Jako siódma odpowiedzi udzieliła nam Jagódka!




1.     Rozpoczęcie przygody z pisaniem - kiedy i dlaczego?
Pisać zaczęłam już w szóstej klasie podstawówki czyli tworzę blisko sześć lat. Nawet nie wiem dlaczego pisanie opowiadań mnie zainteresowało ale jak widać zainteresowało mnie na dobre. Możliwe że jedną z przyczyn to to, że lubię wyobrażać sobie co by było gdyby...
2.     Jak wyglądały Twoje początki z pisaniem? Było ciężko znaleźć i zachęcić czytelników do przeczytania Twojego dzieła?
Początki wyglądały lepiej niż wygląda to obecnie. Byłam wtedy dosyć znaną osobą w fandomie gwiazdy o której pisałam, więc rozreklamować swoje opowiadania było łatwo.  Początki z pisaniem były... tragiczne. Zastanawiam się do dziś jak mogłam pisać coś tak okropnego a co dopiero jak ktoś mógł to czytać.
3.     Czy w swojej karierze autorki opowiadań pojawiały się momenty kryzysowe kiedy chciałaś, ot tak zrezygnować z bloga?
Zdecydowanie pojawiały się i nadal pojawiają się.
4.     Jak znajdujesz czas na pisanie?
Nie znajduje właśnie i to jest największy problem. Niestety piszę najczęściej na komórce w każdej wolnej sekundzie.
5.     Które ze swoich opowiadań najbardziej lubisz? Co Ci się w nim najbardziej podoba?
Zdecydowanie to, które obecnie jeszcze nie zostało opublikowane o Danielu Andrè-Tande. Podoba mi się w nim to, że Daniel jest tu niegrzecznym chłopcem, a bohaterka tancerką.  Oprócz tego wątek miłosny w tle również będzie ciekawy.
6.     Ile opowiadań masz na swoim koncie? Jak dużą częścią z nic są opowiadania o skokach narciarskich?
Opowiadań ukończonych mam około 5, zawieszonych również 5, obecnie piszę 2, nierozpoczetych mam 5. Około 4 z nich są o skoczkach.
7.     Twoje najbardziej znane opowiadanie to…? Jak dużą popularnością się cieszy?
"Chcę abyś został" o Maćku Kocie. Ma 20 tysięcy wyświetleń.
8.     Czy w porównaniu z rozpoczynaniem opowiadania, w trakcie (pisząc 10 lub kolejny rozdział), masz większą wenę twórczą i zapał do pisania, czy nie?
Sam początek, tak do szóstego rozdziału jest trudny, ale z czasem zaczyna być lepiej.  Niestety, ale gdy kontynuuje pisanie weny mam coraz mniej.
9.     Skąd czerpiesz inspiracje? Masz pomysł na tekst lub jego wizję, kiedy zaczynasz pisać rozdział?
Inspiracje do pisania czerpię z muzyki i różnych zdjęć. Zaczynając pisać rozdział rzadko mam jakąkolwiek wizję, a nawet jeśli mam to w trakcie pisania zmieniam ją.
10.  Spotkałaś się kiedykolwiek z ostrą krytyką? Jak komentowane są Twoje opowiadania?
Nigdy. Opowiadania zbierają pozytywne opinie.
11.  Co sądzisz o spamowaniu? Tolerujesz to, gdy ktoś wklei spam pod Twój rozdział, zamiast do specjalnej zakładki?
Irytuje mnie.
12.  Co czujesz podczas zakończenia opowiadania? Ulgę czy smutek?
Ulgę.
13.  Jakiego sportowca najbardziej cenisz i za co? Czy wykorzystałaś już jego osobę do któregoś ze swoich dzieł jako głównego bohatera?
Wszystkich sportowców bardzo cenię, oczywiście mam kilku ulubionych, aczkolwiek najbardziej cenię Neymara. Cenię go dosłownie za wszystko. Jeszcze nie stworzyłam z nim opowiadania, ale mam zamiar
14.  Skąd pomysł na nick?
Zdrobnienie mojego imienia.
15.  Czytasz opowiadania o tematyce sportowej? Jeżeli tak, jakie jest Twoje ulubione?
Czytam, ale nie mam jakiegoś ulubionego, nawet nie pamiętam autorek...
16.  Jaka jest Twoja ulubiona książka?
"Wyznania Gejszy"
17.  Co sądzisz o spisach, listach i katalogach opowiadań (nie tylko sportowych), których ostatnio jest pełno?
Uważam, że są bardzo przydatne i pomagają się niektórym wybić.
18.  Czy sama wykonujesz szablony na swoje blogi?
Tak, raczej tak.
19.  Masz jakieś niezrealizowane pomysły na opowiadania?
Tak mam i jest ich bardzo dużo.
20.  Czy chcesz związać swoją przyszłość z pisaniem?
Zdecydowanie tak.
21.  Co poradziłabyś autorkom, które jeszcze nie mają własnego stylu pisania i dopiero próbują swoich sił w pisarskim światku?

Poradziłabym im aby czytały dużo opowiadań dobrych i aby korzystały z bet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.