Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

piątek, 22 maja 2015

Informacyjnie

EDIT. #10 aktualizacja w poniedziałek 1 czerwca 2015 roku o godzinie 12:00

Witam!
Do LGP 70 dni. Czas mija coraz szybciej, na naszą korzyść!
Niestety czas jest czasami sojusznikiem, a czasami wrogiem. W moim przypadku obecnie sprawdza się to drugie pojęcie. Byłam przekonana, że w maju nastanie sielanka, idylla, odpoczynek... Może i czasami tak jest, ale wykorzystuję go tylko do odpoczywania. Przeliczyłam się z samą sobą. Maj okazał się miesiącem sprawdzianów ("Co z tego, że egzaminy gimnazjalne za wami? Teraz uczcie się do matury!"), popraw ocen, czyli zaliczeń, robienia prezentacji i tak dalej...
Dlatego chciałabym Was bardzo, bardzo mocno przeprosić, po raz 9876543223456787654 tego roku. Znowu zawaliłam, ale nie mam na to wpływu. Po prostu chcę najpierw wygrać walkę z ocenami (jeśli się dobrze przygotuję, mogę mieć średnią 5,0!), a potem na całego wciągnąć się w ten Spis. Wiem, już to kiedyś pisałam... Dlatego teraz nie napiszę, kiedy wracam, bo nie mam pojęcia. Może początkiem czerwca, może początkiem lipca... Wiem na pewno, że jeżeli tylko pojawi się 10 zgłoszeń pod ostatnią aktualizacją, następna pojawi się najszybciej, jak będę mogła.

W przerwie nauki na test z edb (zaliczeniowy na 6) postanowiłam wreszcie zrobić nowy nagłówek. Jest to tylko chwilowa zmiana, ponieważ uważam, że nie jest on taki, jaki chciałam, żeby był. Ale chciałam od dawna zmienić coś drastycznie na Spisie. Nagłówek jest też trochę "spojlerowy" - planuję zrobić na dłuższy czas taki z napisów, ale z większej ilości zdjęć (obecny jest tylko z dwóch). Nagłówek robiłam sama w Gimpie w jakieś... 5 minut? No, może trochę więcej, haha.

Stary nagłówek (robiony na... picmonkey.com)

W kwietniu mnóstwo czasu bawiłam się Gimpem, próbując stworzyć jakiś nagłówek na Spis, ale zamiast tego wyszło mi... Takie coś. Uprzedzam, że dopiero się uczę tego programu).


Z tych trzech propozycji najbardziej podoba mi się pierwsza, a reszta jest... Taka sobie.

W każdym razie... Napisałam już co miałam do pisania. W razie kontaktu kierujcie się na moją podstronę (spam). Możecie też pisać na Czacie (wystarczy tylko najechać kursorem na napis po prawej stronie).
Do napisania... Wkrótce!

.