Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

wtorek, 24 stycznia 2017

#310 "Czemu pamięć dalej ma twój smak, zapach wciąż ten sam?"

Bohater: Gregor Schlierenzauer

Autorka: mandy

Adres bloga: http://sublimacyjnie.blogspot.com/

Informacje dodatkowe:
- Chyba nie warto poświęcać swojej kariery dla jednego błędu młodości?
Przeniosłam na niego swoje wyblakłe, otępiałe spojrzenie, które przed chwilą ulokowałam gdzieś w martwym punkcie na ścianie, ponad głową mojego rozmówcy.
Apoloniusz Tajner nerwowo wystukiwał palcami nieznany rytm o blat biurka, a ja w tamtej chwili przysięgłam sobie, że skoro przeklęty skoczny świat się o mnie dopomina, to gorzko mnie popamięta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.