Ariana | Blogger | X X
  • Liczba postów
  • Liczba komentarzy
  • Wyświetlenia

Obserwuj!

Witaj...

Witaj na spisie opowiadań o skoczkach narciarskich!

» Jeżeli szukasz opowiadań, kieruj się do etykiet w stopce bloga.
» Zdjęcia/gify występujące na Spisie najczęściej pochodzą z tumblr.com, natomiast szablon pobrany został z Wioski Szablonów
» Skrócona wersja Spisu na Wattpadzie: LINK

Działalność Spisu:
03.2014 - 12.2019

piątek, 7 sierpnia 2015

Wakacyjny Wywiad #6

Tym razem odpowiedzi udzieliła nam Cam! Zapraszam do czytania!





1.                  Rozpoczęcie przygody z pisaniem - kiedy i dlaczego?
Zaczęłam pisać 5,5 roku temu. Szukając newsów o Jonas Brothers, natknęłam się na ff o nich i pomyślałam: „Kurczę, skoro dziewczyny w moim wieku piszą takie niesamowite rzeczy to może ja też tak potrafię”. Dalej poszło samo. I tak, pierwszy fanfic był o Demi Lovato i JoBros :D

2.                  Jak wyglądały Twoje początki z pisaniem? Było ciężko znaleźć i zachęcić czytelników do przeczytania Twojego dzieła?
Kilku odważnych czytało moje wypociny, ale oszałamiającej popularności nie zdobyłam.

3.                  Czy w swojej karierze autorki opowiadań pojawiały się momenty kryzysowe kiedy chciałaś, ot tak zrezygnować z bloga?
O Panie, i to ile. Chyba nie pisałam jeszcze opowiadania, w którym nie pojawiłby się moment kryzysowy.

4.                  Jak znajdujesz czas na pisanie?
Czas sam mnie znajduje, gdy mam masę rzeczy do nauki ;)

5.                  Które ze swoich opowiadań najbardziej lubisz? Co Ci się w nim najbardziej podoba?
Wszystkie swoje dzieci kocha się tak samo mocno! Ale jeśli miałabym wybierać to wskazałabym SMSKAK albo Freidrehen. Pierwsze za to, że reakcje ludzi na moje pokręcone poczucie humoru przeszły moje oczekiwania. Drugie za to, że to chyba moje najdoroślejsze opowiadanie. A, jest jeszcze Chewing-Forever, bo jako jedyne opowiadanie chyba mnie  niczym nie rozczarowało.

6.                  Ile opowiadań masz na swoim koncie? Jak dużą częścią z nic są opowiadania o skokach narciarskich?
Tych, które doprowadziłam do końca? Dziesięć. Plus jedno, którego byłam współautorką. Cała jedenastka o skokach.

7.                  Twoje najbardziej znane opowiadanie to…? Jak dużą popularnością się cieszy?
Zdecydowanie SMSKAK. Ciężko mi określić, jak dużą popularność zdobyło, ale mimo że od jego zakończenia minęły już trzy lata, wciąż spotykam ludzi, którzy to czytali/czytają. Poza tym Pata-w-Gapa też ma ładne statystyki.

8.                  Czy w porównaniu z rozpoczynaniem opowiadania, w trakcie (pisząc 10 lub kolejny rozdział), masz większą wenę twórczą i zapał do pisania, czy nie?
Mój zapał przypomina sinusoidę, ale faktem jest, że zazwyczaj największa motywacja towarzyszy trzem-czterem pierwszym rozdziałom.

9.                  Skąd czerpiesz inspiracje? Masz pomysł na tekst lub jego wizję, kiedy zaczynasz pisać rozdział?
Szukam odpowiedniej piosenki, która pomoże mi zwizualizować wszystko to, co chcę przekazać.

10.               Spotkałaś się kiedykolwiek z ostrą krytyką? Jak komentowane są Twoje opowiadania?
Trudno nie spotkać się z krytyką, publikując taki kawał czasu. Czasami była to konstruktywna krytyka, czasami zwykły hejt. Większość komentarzy sprawiało, że serce mi rosło i wyrywało się do pisania. <3 o:p="">

11.               Co sądzisz o spamowaniu? Tolerujesz to, gdy ktoś wklei spam pod Twój rozdział, zamiast do specjalnej zakładki?
Nie lubię spamowania na blogach, nie mam także takiej zakładki. Zdecydowanie wolę sama odkrywać perełki niż być zachęcana przez – w większości przypadków – nachalny spam.

12.               Co czujesz podczas zakończenia opowiadania? Ulgę czy smutek?
To i to.

13.               Jakiego sportowca najbardziej cenisz i za co? Czy wykorzystałaś już jego osobę do któregoś ze swoich dzieł jako głównego bohatera?
Małysz, Morgenstern, Stoch. Nie umiem wybrać, którego cenię bardziej. Cała trójka jest na swój sposób wyjątkowa i jak dla mnie bezapelacyjnie zwycięska. Po prostu superbohaterowie. Pisać od wielu lat próbuję o Morgensternie, ale to uciążliwy materiał.

14.               Skąd pomysł na nick?
Skrót od imienia.

15.               Czytasz opowiadania o tematyce sportowej? Jeżeli tak, jakie jest Twoje ulubione?
Przede wszystkim czytam o skokach. Trochę o siatkówce. Kiedyś zdarzyło mi się czytać jakieś piłkarskie.

16.               Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Najprawdopodobniej jest to najtrudniejsze pytania świata :D. „Niewinny” Cobena, „Anioły i demony” Browna, „19 minut” Picoult, nieśmiertelny „Mały książę” i milion innych.

17.               Co sądzisz o spisach, listach i katalogach opowiadań (nie tylko sportowych), których ostatnio jest pełno?
Ojj, często się przydają, gdy człowiek szuka czegoś do poczytania. Poza tym pomagają wypromować własne opowiadanie.

18.               Czy sama wykonujesz szablony na swoje blogi?
Tak, ale nie są one jakieś wyszukane i powalające.

19.               Masz jakieś niezrealizowane pomysły na opowiadania?
Mam jeden i jeśli uda mi się go zrealizować to poczuję się spełnioną autorką ff!

20.               Czy chcesz związać swoją przyszłość z pisaniem?
Kiedyś chciałam, dzisiaj niekoniecznie. Aczkolwiek byłoby super wydać swoją książkę!

21.               Co poradziłabyś autorkom, które jeszcze nie mają własnego stylu pisania i dopiero próbują swoich sił w pisarskim światku?
Pisać, pisać, dużo pisać! I się nie poddawać. Wysiłek i wytrwałość kiedyś przyniosą satysfakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.