#464 "Zawsze podążaj za swoimi marzeniami..."

Bohater: Anders Fannemel, Johann Andre Forfang

Autorka: Hope09

Adres bloga: http://zawsze-podazaj-za-swoimi-marzeniami.blogspot.com/

Informacje dodatkowe:
Czy kiedykolwiek zastanawiałam się nad urzeczywistnieniem swoich najskrytszych marzeń?Odpowiedź jest prosta:chyba nie do końca.Owszem,były momenty kiedy siedziałam w samotności w swoim pokoju i zadawałam sobie pytanie:o czym tak naprawdę marzę?Ale nigdy nie zastanawiałam się nad tym,czy uda mi się zrealizować swoje skryte pragnienia.Teraz wiem,że marzenia czasem się spełniają i to w nieoczekiwanym dla nas momencie.A kiedy są już one w okresie realizacji to nie możemy ich porzucać,sprawić,by znów pozostały dla nas tylko cichymi fantazjami. Bo najważniejsze to zapamiętać te 5 prostych słów:ZAWSZE PODĄŻAJ ZA SWOIMI MARZENIAMI...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz