#358 "Nauka uczuć..."

BOHATER: Michael Hayboeck i kadra austriacka

AUTORKA: Little_Jumper

ADRES BLOGA: http://nauczmniejakbyc.blogspot.com/

INFORMACJE DODATKOWE:
I po co mi to było?! Po co ją wtedy zostawiłem?! Teraz czuję się taki niczyi, taki pusty, a jednak mimo to, pamiętam. Pamiętam dobrze wszystkie uczucia, których mnie uczyłaś, gdybym...
Gdybym od początku wiedział wymyśliłbym sposób, by być obok ciebie, ba! Nawet nie musiałem go wymyślać! Mogłem po prostu zostać, zaufać ci! Ale nie, musiałem słuchać swojego rozumu, którego wręcz nie mam! I teraz tęsknię jak szalony, cholera, tego też mnie nauczyłaś!
To może przeżyjmy to jeszcze raz? Może rozpocznijmy historię jeszcze raz?
Jeśli to czytasz, przygotuj się na szaleństwo, śmiech i płacz.
Bo ta historia to... Nauka uczuć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz